چه گیاهان باید در حمام پا استفاده می شود برای کاهش کیست کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

حمام پا دچار یک درمان از طب سنتی چینی است که از سویچه گیاهان باید در حمام پا استفاده می شود برای کاهش کیست کلیه پلی کیستیک

علل فشار خون بالا

فشار خون بالا با علت ناشناخته (فشار خون ضروری) یافت بیش از 90٪ است، اما که عوامل مرتبط، از جمله ژنتیک، نژاد، استرس، چاقی، سیگار کشیدن.
گونه شناخته شده به علت فشار خون بالا (فشار خون بالا) کمتر از 10٪ است، که توسط بیماری های پره اکلامپسی ،، بیماری کلیوی ایجاد می شود، و یا ممکن است اختلالات هورمون (برخی از تومور) رخ داده است وجود دارد. برخی از داروها، مانند قرص های ضد بارداری.
علامت
فشار خون بالا اغلب بدون علامت است. به طور کلی، شما می توانید آن را احساس نمی کنند. حتی زمانی که فشار خون به طور قابل توجهی بالاتر از طبیعی است. چند علائم سرگیجه، خواب آلودگی، سردرد، خون دماغ، یا علائم فشار خون بالا. این می تواند توسط افراد دیگر ایجاد می شود. اکثر بیماران نمی دانند فشار خون بالا. تا زمانی که فشار خون توسط یک دکتر یا پرستار اندازه گیری شد.

درمان
فشار خون بالا نیاز به خوبی درمان می شود. حتی اگر شما احساس راحتی اگر درمان نشود، فشار خون بالا می تواند بیماری شریانی می شود. و فشار خون بالا است، آن است که حتی بیشتر در معرض ابتلا به عوارض مانند حمله قلبی، سکته مغزی، نارسایی کلیه و بیماری عروق محیطی در پاها یا عصب آسیب. پس چرا مهم است که آن را به کنترل فشار خون است به کاهش خطر ابتلا به عوارض جدی و می تواند کشنده باشد.

فشار خون کنترل با استفاده از مواد مخدر نیست.

1. رژیم غذایی

محدود نمک در غذاها در تلاش برای نمک یا سس ماهی در غذا به آن اضافه کنید. اجتناب از غذاهای شور، مانند گوشت خوک را با نمک، سبزیجات کنسرو، میگو، سوسیس، میوه حفظ مواد غذایی است.
اجتناب از غذاهای با کلسترول بالا مانند چربی های حیوانی، گوشت سیرابی، زرده تخم مرغ.
اجتناب از غذاهای پر چربی های اشباع مانند شیر نارگیل، کرم، کره، پنیر، روغن نارگیل.
خوردن غذاهای با چربی های اشباع نشده. محصولات از جمله سبزیجات مانند روغن زیتون، روغن سویا، روغن ذرت.
پخت و پز با آب پز، بخار پز، سرخ شده و یا آب پز به جای سرخ شده.
سبزیجات تازه، میوه و بیشتر.
2. از دست دادن رژیم غذایی آرد، شکر و وزن چربی است.

3. به طور منظم ورزش

4. سیگار کشیدن را متوقف کنید

5. اجتناب از الکل یا نوشیدنی های حاوی الکل.

کنترل دارو فشار خون.

دکتر شما ممکن است نیاز به دارو به کاهش فشار خون هنگامی که فشار خون می تواند به وسیله های دیگر مانند رژیم غذایی نمی شود کاهش می یابد. O ورزش اگر پزشکان را داروهای کنترل فشار خون. شما باید تحت دستورالعمل سختگیرانه اداره می شود. متوقف نمی مصرف آن را حتی اگر شما احساس می کنید به خوبی. از آنجا که فشار خون بالا می تواند داشته باشد. داروهای مورد استفاده در کنترل فشار خون، انواع مختلف و اثرات وجود دارد. برای استفاده از مواد مخدر از هر نوع. بر اساس وضعیت جسمی و نیازهای بیمار. برخی داروها کار در برخی از بیماران بهتر است. این ممکن است به خوبی در برخی از بیماران. برخی ممکن است ترکیبی از دو یا چند دارو و دوز نیاز به موثر باشد. ممکن است در بیماران منحصر به فرد متفاوت است.

http://www.enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/2054.html





:: بازدید از این مطلب : 1064
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: